یواشکی دوست دارم

خرید بک لینک
سلام به همگی!امیدوارم خوب باشین..منم خوبم فقط درگیر امتحانامم..این روزا تغییرات زیادی کردم شاید مشخص نشه اما واقعا تغییر کردم..نگرشم به زندگی عوض شده..دیگه گیر دادنای پدرم اذیتم نمیکنه و یه جورایی درکش میکنم که رو دخترش حساس باشه...یادمه یه روزی یکی بهم گف : مشخصه که از سیری زیاد الکی بهانه میاری..آره واقعا من اینقدر خوشبختی رو سخت میدیدم که خوشی زده بود زیر دلم و یکارایی میکردم که...البته من از کارای گذشتم پشیمون نیستم...هرکاری کردم برای سرکوب نشدن احساساتم بود..همین!من خوشبختم چون پدرم با دستان پینه بسته کار میکنه و حسرت چیزی توی دلم نیست...شاید خیلی از چیزایی که بقیه دارن و من ندارم و برامم مهم نیست اما همینکه پدر و مادرم خوشحالن مهمه..من یاد گرفتم توقع ام از زندگی پایین باشه و همیشه سعی کردم همینطور باشه...من از اون دخترایی نیستم که برای هر مجلسی لباس بگیرم یا برم آرایشگاه...تا حالا هم یادم نمیاد برای مجلسی آرایشگاه رفته باشم یا بیشتر از100 ت خرج کرده باشم برای لباس...خوشبختی از نظر من اینه که کنار آدمایی باشی که دوسشون داری...دعا کنین امتحانا بخیر بگذره...ارادتمند شم یواشکی دوست دارم...

ما را در سایت یواشکی دوست دارم دنبال می‌کنید

برچسب: name,meaning,m, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 7 دی 1395 ساعت: 13:16

صفحه بندی